“FİYAT BİLGİSİ İÇEREN REKLAMLAR İLE İNDİRİMLİ SATIŞ REKLAMLARI VE TİCARİ UYGULAMALARI HAKKINDA KILAVUZ” güncellendi

Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü tarafından Nisan 2022 yılında yayınlanan “FİYAT BİLGİSİ İÇEREN REKLAMLAR İLE İNDİRİMLİ SATIŞ REKLAMLARI VE TİCARİ UYGULAMALARI HAKKINDA KILAVUZ”da güncelleme yapılmıştır.

Kılavuzda indirimli satış kapsamında değerlendirilmeyen sadakat programlarının, gün geçtikçe satışa sunulan mal veya hizmetlerin büyük çoğunluğunu içerecek şekilde indirimli satış uygulaması haline dönüştüğü ve sadakat programlarına, kısa mesaj gönderimi, internet sitesi veya mobil uygulama üzerinden onay verilmesi veya form doldurulması gibi kısa bir süre içinde gerçekleştirilebilen işlemlerle kolaylıkla katılım sağlanabilmesi nedeniyle söz konusu uygulamanın tüketicileri yanıltıcı nitelikte olduğu değerlendirmesi yapılmış ve kılavuzda bu doğrultuda gerekli düzenleme yapılmıştır.

Güncellenen “FİYAT BİLGİSİ İÇEREN REKLAMLAR İLE İNDİRİMLİ SATIŞ REKLAMLARI VE TİCARİ UYGULAMALARI HAKKINDA KILAVUZ”, Reklam Kurulu’nun 9 Ocak 2024 tarihinde gerçekleştirilen 341 sayılı toplantısında ilke kararı olarak kabul edilmiş ve yayınlanmıştır.

Güncellenen kılavuza ulaşmak için tıklayınız.