2012 yılından bu yana RÖK’te Kurul Koordinatörü olarak görev yapan Avukat Ulya Duran, EASA’nın RÖK’ü yakından tanımak için sorduğu soruları yanıtladı.
Av.Duran, RÖK’ün, ulusal ve uluslararası alanda pazarlama iletişimi sektörü ile ilgili güncel gelişmeleri ve yasal düzenlemeleri takip eden, pazarlama iletişimi ekosistemini besleyecek ve daha etkili çalışmasını sağlayacak düzenlemeleri geliştirmek için çalışmalar yapan ve öneriler sunan bir Kurul olma amacından söz ettiği röportajında, RÖK’ün yasal denetim organı olan Reklam Kurulu’ndaki ve Reklam Konseyi’ndeki temsiliyetleri ile ilgili bilgiler de paylaştı.
RÖK olarak sektörün gelişmesine katkıda bulunmak amacıyla düzenlenen eğitimler ve akademi ile yürütülen çalışmalara da değinilen röportajda RÖK’ün Türkiye’de 20’den fazla ajans ve reklamveren ile 500’den fazla reklam profesyoneline ulaşan eğitimlerine de yer verildi.
Yaklaşık 30 yıldır RÖK’ün, reklam özdenetiminin çatı kuruluşu olan EASA’nın öne çıkan üyelerinden biri olmasının getirdiği deneyim ve bilgi birikimiyle, Türkiye’deki pazarlama iletişimi ekosistemindeki tüm paydaşlara sunduğu fayda Avrupa’da EASA Dergisinde yankı bulmuş oldu. EASA tarafından öne çıkarılan RÖK ile ilgili soru ve yanıtların tamamı için tıklayınız.